در ابتدا باید بهتون بگیم که اگه تمام مراحل درست انجام بشه شما 48 ساعت دیگه کالاتون رو از ما تحویل می گیرید .کارمندان عزیز با توجه به عملکرد حساب جاری و آخرین دریافتی فیش  حقوقی اعتبار سنجی میشن . این کار توسط حسابداری مرکز خرید اقساطی پایش انجام میشه و اگه مدارک رو در ساعات کاری صبح به دستمون برسونید تا بعد ازظهر جواب اعتبار سنجی رو بهتون اعلام می کنیم .درحال حاضر امکان خرید برای کسبه حتی با چک صیادی وجود ندارد.

  مدارک لازم برای تشکیل پرونده:

  • پرینت 3ماهه حساب جاری
  • کپی کارت ملی و شناسنامه+ آخرین فیش حقوقی با مُهر
  • یکی از قبوض خدماتی منزل که آدرس درج شده باشد

توجه!       کارمندان سازمانهای طرف قرارداد تنها با ارائه حواله یا معرفی نامه از سازمان مربوطه امکان خرید را خواهند داشت      توجه!

بعد از پایان اعتبار سنجی و تعیین میزان اعتبار هر فرد برای خرید از طرف حسابداری شرکت پایش رایانه تکتا شما کالاتون رو انتخاب و ثبت سفارش می کنید که توی 48 ساعت کاری به دستتون میرسه و زمان تحویل کالا شما می تونید چکهاش رو پرداخت کنید. قانون پرداخت چک در مجموعه ما اینه که ، با تایید واحد مالی شما در بهترین شرایط می تونید بابت هر 2 ماه 1 فقره چک ارائه کنید . مثلا 12 ماه 6 فقره.کارمزد برای مشتریان  عزیز بصورت ماهیانه 3 درصد محاسبه خواهد شد .پیش پرداخت برای کالا تا 38 میلیون تومان برای مشتریان آزاد یک سوم و برای مشتریان سازمانی یک پنجم مبلغ کالا می باشد.

مراحل فوق رو می تونید از طریق تلگرام ، سایت و تلفن مرکز خرید اقساطی پایش انجام بدید و فقط زمان تحویل کالا به شرکت مراجعه نمایید