
در ابتدا باید بهتون بگیم که اگه تمام مراحل درست انجام بشه شما 48 ساعت دیگه کالاتون رو از ما تحویل می گیرید . شما کسبه عزیز با اعتبار حساب جاری(دسته چک) و کارمندان عزیز هم با توجه به عملکرد حساب جاری و دریافتی فیش حقوقی اعتبار سنجی میشن . این کار توسط حسابداری مرکز خرید اقساطی پایش انجام میشه و اگه مدارک رو در ساعات کاری صبح به دستمون برسونید تا بعد ازظهر جواب اعتبار سنجی رو بهتون اعلام می کنیم .
توجه! کارمندان سازمانهای طرف قرارداد تنها با ارائه حواله یا معرفی نامه از سازمان مربوطه امکان خرید را خواهند داشت توجه!

بعد از پایان اعتبار سنجی و تعیین میزان اعتبار هر فرد برای خرید از طرف حسابداری شرکت پایش رایانه تکتا شما کالاتون رو انتخاب و ثبت سفارش می کنید که توی 48 ساعت کاری به دستتون میرسه و زمان تحویل کالا شما می تونید چکهاش رو پرداخت کنید. قانون پرداخت چک در مجموعه ما اینه که ، با تایید واحد مالی شما در بهترین شرایط می تونید بابت هر 2 ماه 1 فقره چک ارائه کنید . مثلا 12 ماه 6 فقره.کارمز برای مشتریان آزاد ماهیانه 3 درصد و برای مشتریان سازمانی 2.5 درصد می باشد.پیش پرداخت برای کالا تا 20 میلیون تومان برای مشتریان آزاد یک سوم و برای مشتریان سازمانی یک پنجم مبلغ کالا می باشد.خرید کالا با مبلغ بالاتر در صورت تائید اعتبار شخص توسط مالی با پرداخت 50 درصد پیش پرداخت مقدور است.
مراحل فوق رو می تونید از طریق تلگرام ، سایت و تلفن مرکز خرید اقساطی پایش انجام بدید و فقط زمان تحویل کالا به شرکت مراجعه نمایید